Zajęcia

Joga

Hatha Joga w formie otwartej praktyki dla każdego. Doświadczysz własnego ciała, krok po kroku nauczysz się prawidłowego ustawienia w asanach (pozycjach jogi), popracujesz nad prawidłowym oddechem. Uelastycznisz i wzmocnisz mięśnie, poczujesz się stabilnie i pewnie w swoim ciele. Zajęcia ogólnorozwojowe o umiarkowanym stopniu natężenia. Praktyka dostosowana do Twoich możliwości.

Poziom 0 – dla początkujących i średniozaawansowanych (do 6 m-cy praktyki)

Poziom 0/1 – dla początkujących i średniozaawansowanych (od 6 m-cy praktyki)

Joga 0/ dla kręgosłupa

jeżeli dokuczają Ci bóle pleców, masz siedzący lub stojący tryb pracy te zajęcia są dla Ciebie. Poprawisz kondycję pleców, odciążysz barki i po prostu odżyjesz.

Vinyasa joga

joga polegająca na płynnym przechodzeniu z pozycji do pozycji w rytmie spokojnego oddechu. Odpowiednia dla osób, które miały wcześniejszy kontakt z jogą i znają jej podstawy. Praktyka uelastyczniająca mięśnie, stawy, wzmacniająca całe ciało. Zastrzyk dobrej energii dla każdy dzień.
Poziom 0/1 – dla osób początkujących i średniozaawansowanych (od 3 m-cy praktyki)
Poziom 1/2 – dla osób sredniozaawansowanych i zaawansowanych (powyżej 6 m-cy praktyki) .

Joga dla kobiet w ciąży

Spokojne zajęcia dla kobiet w ciąży z nastawieniem przede wszystkim na dobre samopoczucie. Przed przyjściem na zajęcia należy zadbać o zaświadczenie od lekarza o braku przeciwskazań zdrowotnych. Zalecane dla kobiet od 3. miesiąca ciąży.

Joga regeneracyjna / Yin joga

łagodna praktyka jogi, dostępna dla każdego, bez względu na staż praktyki. Polega na całkowitym odpuszczeniu napięcia mięśniowego i dotarciu do głębszych miejsc ciała – powięzi, ścięgien, więzadeł a także kości. Uwolnisz napięcia emocjonalne. Doskonała dla osób zestresowanych, potrzebujących uspokojenia.

Wyjazdy z jogą

Kilka razy do roku organizujemy wyjazdy z jogą – nad morze, na Mazury lub Kaszuby. Wyjazd trwa od piątku popołudnia do niedzieli popołudnia. Codziennie są zajęcia z jogi i ćwiczenia oddechowe. Poziom dostosowany do grupy. Wyżywienie wegetariańskie. Jest to cudowny czas by odetchnąć od zgiełku miasta, pobyć w dobrym towarzystwie i naładować się świeżą energią.
Szczegóły o bieżących wyjazdach znajdziesz zawsze w Aktualnościach. Zapraszamy serdecznie.

Ashtanga joga

Ashtanga vinjasa joga – sekwencja ustalonych asan, które praktykowane w odpowiedniej kolejności i w połączeniu z prawidłowym oddechem oraz punktem skupienia wzroku dają bardzo głębokie efekty. Oczyszcza i uzdrawia ciało, czyniąc je lekkim i pełnym sił. Zapewnia uczucie radości, wewnętrznego spokoju i równowagi. Poziom – dla początkujących (dla osób zaawansowanych – możliwość praktyki w stylu MYSORE podczas zajęć grupowych pod okiem nauczyciela).

Kursy jogi od podstaw (16 lekcji, 8 tygodni, 2 x w tygodniu)

Vademecum dla początkujących i tych z dużą przerwą w praktyce. Nauczysz się jak prawidłowo wykonywać podstawowe asany (pozycje jogi) oraz jak prawidłowo oddychać podczas praktyki. Otworzysz się na jogę, rozbudzisz swoje ciało. Poznasz lepiej swoje możliwości. Poczujesz się pewnie i stabilnie na macie. Szczegóły o bieżących kursach zawsze w Aktualnościach.